14th March 2019
39 views

#SHUTDOWNRAMSEASON

Made by Bob in The Lounge

yeet.
Master
1,152 posts
1,773
14th March 2019, 04:38 PM

yah yeet - lil noodle
beat: https://www.youtube.com/watch?v=_qzo8fRwWHc
Yuh, I'm back, the name's Bob
And it's the rap crown imma rob
Killed me back in '13
Hey, that seems kinda mean
But that's okay, it's alright
I also put up a good fight
I'm not the one who got sniped
Long ago, remember that night?
Diss me once I'll diss you twice
Diss me twice I'll diss you thrice
That's a burn, have some ice
My raps rhyme, they're pretty nice
Calling me the wasteman?
Rover was a waste, man.
Sniped him from the coffee shop
Step to me you gettin' dropped
Wasted, wasted, GTA wasted
The battle's over, face it
Busted, busted, GTA busted
Your rap skills are rusted
I don't even gotta cuss, kid
Took you down is what I did
In one song I can end you
In one snipe, I ended you too
I'm just statin' facts, man
Cut the Rover act, man
I ended your career today
And I ain't even gettin' paid
0

imp knight flex
Member
148 posts
87
14th March 2019, 04:40 PM

DISS TRACK SRIRAM PLEASEEEE like destroy his rep
0

yeet.
Master
1,152 posts
1,773
14th March 2019, 04:42 PM

elfboy123 wrote on 14th March 2019, 04:40 PM:
DISS TRACK SRIRAM PLEASEEEE like destroy his rep
this was the ramson diss track...part 2 soon??
0

wherearetheavocados
Member
111 posts
107
14th March 2019, 04:55 PM

ok go off
0

imp knight flex
Member
148 posts
87
14th March 2019, 05:02 PM

MuscleBob1 wrote on 14th March 2019, 04:42 PM:
elfboy123 wrote on 14th March 2019, 04:40 PM:
DISS TRACK SRIRAM PLEASEEEE like destroy his rep
this was the ramson diss track...part 2 soon??
Ok bet
0

Company Director
Master
965 posts
670
14th March 2019, 07:36 PM

elfboy123 wrote on 14th March 2019, 04:40 PM:
DISS TRACK SRIRAM PLEASEEEE like destroy his rep
Are you severely austisc or disable? Or biploar?
No offence but you are nice to me on Discord and then go back to being a snake on forums.
0

imp knight flex
Member
148 posts
87
14th March 2019, 08:57 PM

Sherlock120Sh wrote on 14th March 2019, 07:36 PM:
elfboy123 wrote on 14th March 2019, 04:40 PM:
DISS TRACK SRIRAM PLEASEEEE like destroy his rep
Are you severely austisc or disable? Or biploar?
No offence but you are nice to me on Discord and then go back to being a snake on forums.
i just rlly wanna see a battle between u 2 idk why I’m so srry
0

Login to reply.