Mycroft's moods

Add Mood

Mycroft
25th January 2014
RIP Steven 8:45 PM EST Steven the cat, was the most amazing OldCP cat I ever owned. Sadly, he passed away from a command. Dice's cat, Dougless, will be alone now. Rest In Piece, Steven.
Mycroft
25th January 2014
RIP Steven 8:45 PM EST Steven the cat, was the most amazing OldCP cat I ever owned. Sadly, he passed away from a command. Dice
Mycroft
25th January 2014
I've had enough of Music bullying.
Mycroft
25th January 2014
LAST UPDATE TO NERD LIST: Jaycee Sheepjr Roco Chucker321 Nintendo YouTubeFan2(Me) Sunwolf SashaBack Terry91 Tacofun ThisIsMyName Jon Dice
Mycroft
25th January 2014
Nerd List: Jaycee Sheepjr Roco Chucker321 Nintendo YouTubeFan2(Me) Sunwolf SashaBack Terry91 Tacofun ThisIsMyName Jon
Mycroft
25th January 2014
Nerd list: Jaycee Sheepjr Roco Chucker321 Nintendo YouTubeFan2(Me) Sunwolf SashaBack Terry91 Tacofun ThisIsMyName
Mycroft
25th January 2014
Hi. Who wants pancakes?
Mycroft
25th January 2014
Sorry for putting things into multiple languages. Apparently that's spamming -.-
Mycroft
25th January 2014
I can lip sync the Let It Go Multi-Language, but it's impossible to sing.
Mycroft
25th January 2014
Forever alone on OldCP Q.Q
Mycroft
25th January 2014
Hur är ni? Jag gillar svenska. ^ _ ^ Vi ses killarna vid Moderator tävlingen.
Mycroft
25th January 2014
Who deleted my mood? Or did it delete itself while my laptop was acting really weird.....?
Mycroft
25th January 2014
God morgon ... Jag kanske är lite sent men Lol.
Mycroft
25th January 2014
'Night. Reeeeaaaalllllyyyyy tired XP
Mycroft
24th January 2014
Who wants to make a Minecraft video with me? I downloaded some recording stuff and I have a YouTube Channel :3
Mycroft
24th January 2014
Uhhh... how do I set up Windows Movie Maker? No hablo Windows...
Mycroft
24th January 2014
Snön lyser vit på berget ikväll Inte ett fotavtryck ses Ett kungarike av isolering , Och det ser ut som jag är en drottning . Vinden tjuter som denna virvlande storm inne Det gick inte att hålla den i , vem vet jag försökte Låt inte dem , inte låta dem se Var det bra tjej du alltid måste vara Dölja , inte känner , inte låta dem veta Nåväl , nu vet de Låt det gå , låt det gå Kan inte hålla tillbaka längre Låt det gå , låt det gå Vänd bort och slå igen dörren Jag bryr mig inte Vad de ska säga Låt stormen rasa på , Kylan har aldrig brytt mig ändå Det är lustigt hur en bit Gör allting verkar små Och den rädsla som en gång kontrollerade mig Kan inte få för mig alls Det är dags att se vad jag kan göra För att testa gränserna och bryta igenom Ingen rätt , inget fel , inga regler för mig Jag är fri Låt det gå , låt det gå Jag är ett med vinden och himlen Låt det gå , låt det gå Du kommer aldrig se mig gråta Här står jag Och här jag ska bo Låt stormen rasa på Mina kraft flurries genom luften ner i marken Min själ är spiral i frysta fraktaler runt Och en tanke kristalliserar ut som en isig blast Jag kommer aldrig tillbaka , Det förflutna är i det förflutna Låt det gå , låt det gå När jag stiger ut gryningen Låt det gå , låt det gå Den perfekta tjejen är borta Här står jag Mot bakgrund av dagen Låt stormen rasa på , Kylan har aldrig brytt mig ändå ^_^
Mycroft
24th January 2014
I guess "close" is a swear word now :/
Mycroft
24th January 2014
Not as happy as I usually am..
Mycroft
24th January 2014
Is mayonnaise an instrument? No Patrick, mayonnaise is not an instrument. *Patrick raises hand* Horse radish isn't an instrument either.