5th April 2023
94 views

Looking for a job...

Made by Foxel in The Lounge

Son of Sun
Master
101 posts
435
Seen 5 hours ago
5th April 2023, 05:30 PM

Hello! My name is Foxel. I'm looking for a job or a way to get paid doing different activities. I am 15 years old so I can't get an actual job ATM in my country but I need to grow monetarily. I have a good skill using computers, my native language is Spanish and my English level is B2. I will be willing to do all what is proposed to me!
3

+1 by SoxFan, DaN and KeplerTH

Foxel

Son of Sun

Member
178 posts
406
Seen 31st August 2023
8th April 2023, 12:20 AM

B2 y sabes de computación? crea tu página web y enseña ingles
0

¿
Member
30 posts
155
Seen 12th October 2024
9th April 2023, 10:02 PM

Foxel7u7 wrote on 5th April 2023, 05:30 PM:
Hello! My name is Foxel. I'm looking for a job or a way to get paid doing different activities. I am 15 years old so I can't get an actual job ATM in my country but I need to grow monetarily. I have a good skill using computers, my native language is Spanish and my English level is B2. I will be willing to do all what is proposed to me!
Hola viejo amigo, lo que te puedo sugerir es que busques en internet algún tipo de trabajo que buscas, por celular hay varias aplicaciones que son: Workzio, GetJobFast, entre otras pero todas esas aplicaciones conduncen a una misma página así que es necesario que descargues solo una. O también si gustas puedes emprender dependiendo de que cosa de la computadora te especializas [Sea software o hardware(en hardware sería arreglar computadoras, algunas piezas, tarjetas, cables, etc] y tendrás ventaja ya que dices que tienes un nivel de inglés B2 porque algunas programaciones de software requieren el idioma inglés, en hardware la verdad no sé tanto . En software hay un montón de posibilidades, está la programación de videojuegos, analista programador, webmaster, analista funcional, diseñador de sitios web y desarrollador de softwares. No sé si se me entienda pero espero haberte ayudado (:
2

+1 by Foxel and DaN

Login or join the forums to reply.